Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: com entrar a auxiliar forestal¿?

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22283

bona nit nois, algu em sabria dir si es obligat estar en el paro per presentarse.
Gracies i sort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22288

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
jo porto 4 mesos en l'atur i aquest mes se m'acaba la prestacio :( :(
hauria de demanar algun punt de merit encara que no siguin els 6 mesos que demanen?¿¿?

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22292

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
hola,

a veure, varies coses que he llegit per aqui que m'agradaria comentar

1. una persona sense mèrits ho te molt dificil per entrar perque, prenent com a referència els mèrits dels ultims anys, tothom que hagi fet campanya té 5 punts assegurats (els de comportament i els de la roba) més les dècimes corresponents als mesos que hagi treballat

2. a banda de la dificultat que ja té entrar, aquest any redueixen places aixi que hi haura gent que tot i tenir campanyes es quedara fora

per exemple i comptant que els mèrits de l'any passat siguin els mateixos: una persona que hagi fet 1 campanya de 3 mesos, tingui els 6 mesos d'atur i tregui un 10 a les fisiques s'en va als 17,3 punts (10 de fisiques + 7,3 de mèrits), en canvi una persona que tingui 15 mesos treballats de forestal (5 campanyes de 3 mesos) pero no tingui els 6 mesos d'atur treient un 10 a les físiques es quedarà en 16,5 punts (10 de fisiques + 6,5 de mèrits). Amb aquestes notes entraran tots dos segur però esta clar que no tots treiem 10 a les fisiques, aixi que feu numeros

3. la campanya d'hivern d'aquest any no han trucat pas als voluntaris ni als primers de la campanya d'estiu sinó que han trucat a la gent que es va presentar a la campanya d'estiu pero que no va entrar

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22311

No. Només a una.

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22313

Karnus: (bona nit nois, algu em sabria dir si es obligat estar en el paro per presentarse.
Gracies i sort)

Et responc a aquesta pregunta, contant que sigui igual que l'any passat.
No és obligatori estar a l'atur m'entre fas les probes físiques. Un cop ja saps les notes, i si has aprobat, tens uns dies per poder anar a renovar l'atur. Això no vol dir que hagis de tindre la prestació, simplement has de ser demandant de fina com a peó forestal.

Referent al que diu en rubens16vts, l'any passat van donar dos (o tres) (no recordo bé) punts de merits a aquells que feia més de sis mesos q fosin demandants de feina , aixó no vol dir que t'agin de pagar la prestació, simplement apuntarte perque et truquin d'algu lloc per treballar.

D'altre banda, també donaven dos o tres punts a aquells que era la primera feina.

No se si os he ajudat!

Salut i a entrenar!!!

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22384

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
gracies cuca!!
yo em referia a que jo teballaba fins al 20 de desembre que van tancar l'empresa i desde aleshores estic a l'atur. em pasare per l'inem abere que em diuen sobre aquest tema per si puc esgarrifar aquests 2 puntets de merits per l'atur!! ja comentare novetats! gracies!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pcabur

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22416

• outofmeat
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 217
  • Gràcies rebudes: 0
si tot és com l'any passat o tens sis mesos d'atur abans que s'acabi el periode d'inscripcions o no tens cap punt d'atur. Encara que tinguis 5 mesos i 29 dies, l'ultim dia de presentar els papers et quedes sense punts... això és el que jo tinc entès...

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22419

a mi em te fotut fotut això dels punts del atur..vec a venir que al final no els tindré per pocs dies(el 14 de maig faig els 6 mesos). Aveure si amb una mica de sort s`atrassa una miqueta mes i..bingo! A no ser, com e sentit en algun rumor, que treguin aquests punts.. Aniims

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22424

• dabosch
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
Doncs mira, jo ja tinc els sis mesos, i es que veig a venir que no tindre cap punt tampoc perquè amb la sort que tinc, segur que els treuen. I es que ja fa 3 anys que intento entrar i no hi ha cullons, i cada cop es més difícil, si es que ja no se que fe, entrenes entrenes i total et quees sempre a les portes pels putus punts.. :( aixx,,,

Aviam com va, mentres hi ha vida hi ha esperança i aixo va per tots, pels merits, per les places i per les proves fisiques.

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22428

jaja vaya dos estem fets.. jo al abril del any pasat vaig pillar la mononucleosis i em va fotre la campanya a la merda, i el divendres passat em va fer un clek! el genoll jugan a futbol i dijous em diran el que tinc finalment, però pinta a roptura parcial del menisc o lligaments interns..vaya pringat jaja. Tot i així encara tinc esperances de entrar-hi aquest any, ja que les bases estan tardan un pel més que el passat. Àniiims

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22429

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 85

dabosch va escriure: Doncs mira, jo ja tinc els sis mesos, i es que veig a venir que no tindre cap punt tampoc perquè amb la sort que tinc, segur que els treuen. I es que ja fa 3 anys que intento entrar i no hi ha cullons, i cada cop es més difícil, si es que ja no se que fe, entrenes entrenes i total et quees sempre a les portes pels putus punts.. :( aixx,,,

Aviam com va, mentres hi ha vida hi ha esperança i aixo va per tots, pels merits, per les places i per les proves fisiques.

Doncs fa 2 anys s'entrave amb un 8 i algo, no es que calguessin massa merits.

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22432

• dabosch
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

Ja u se ja,,, i cada cop que hi pensu mestiru mes els cavells, perque amb la nota de lany passat sense merits hauria entrat fa dos anys... pero encara no estava en aquest mon i no mhavia informat i tmpoc m'havia preparat a conciencia les proves per falta de temps,,, i em vaig quedar a les portes amb un 8 :( aix,,,

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22434

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 85

dabosch va escriure:

Ja u se ja,,, i cada cop que hi pensu mestiru mes els cavells, perque amb la nota de lany passat sense merits hauria entrat fa dos anys... pero encara no estava en aquest mon i no mhavia informat i tmpoc m'havia preparat a conciencia les proves per falta de temps,,, i em vaig quedar a les portes amb un 8 :( aix,,,

Doncs ja saps a entrenar fort i a cuidarse una mica, vinga nano bona sort per a tu i per a tota la resta que es presenti.

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 9 anys 6 mesos #22447

• dabosch
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

Doncs ja saps a entrenar fort i a cuidarse una mica, vinga nano bona sort per a tu i per a tota la resta que es presenti.

Merci ;) Hi ha ganes per entrenar i per provar els anys que fagin falta, molta sort a tu i a tota la gent tambe !

com entrar a auxiliar forestal¿? fa 6 mesos 3 setmanes #61036

I ara que només es una única porqueria de prova on qualsevol persona pot entrar...Mare de déu!!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.203 segons

Back to top