Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Bombers voluntaris juvenils

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 4 setmanes #60881

• lluisbasora
  • Avatar de lluisbasora Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda! El meu fill acaba de fer 16 anys i vol ser bomber. Algú em pot dir que hauria de fer per ser bomber voluntari juvenil? Vivim a Santa Coloma de Cervelló. A on ens podem adreçar? gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 4 setmanes #60882

• biodeps
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 102
  • Gràcies rebudes: 62

lluisbasora va escriure: Bona tarda! El meu fill acaba de fer 16 anys i vol ser bomber. Algú em pot dir que hauria de fer per ser bomber voluntari juvenil? Vivim a Santa Coloma de Cervelló. A on ens podem adreçar? gràcies

Hola lluisbasora,

No he opositat mai a bomber voluntari, així que els companys que escriguin després t'ho sabran explicar millor. A priori, pel que tinc entès no existeix aquesta figura almenys des de les últimes opos per a bombers voluntaris. Com a requisits, cal viure a un radi de 15 km a la rodona d'algun parc de bombers voluntaris (NO de bombers funcionaris!)

Trobaràs tota la info que necessites a les bases de la convocatòria de bombers voluntaris del 2016, et deixo el link:

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...blicades-bv90_16.pdf
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lluisbasora

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 4 setmanes #60883

• drissdela
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 87
Hola, desconozco como funciona, pero a unos 8km tienes el parque de bomberos voluntarios de Sant Climent de Llobregat, puedes ir con tu hijo y ademas de visitarlo, que seguro que disfruta tu hijo si quiere ser bombero, podran informarte!

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 4 setmanes #60885

Bon dia,

Aquí et facilito la informació que hi ha al respecte i recollida en normativa:

"Secció Juvenil
La persona que vulgui ser membre de la Secció Juvenil ha de presentar una sol·licitud adreçada al director/a general de Prevenció i Extinció d'Incendis.

Els requisits que s'han de complir i acreditar documentalment són:

Haver fet els 13 anys i no haver-ne fet 18.
Tenir l'autorització dels pares o tutors.
Les activitats de la Secció Juvenil són de caire cultural, esportiu i de formació de futurs bombers voluntaris."

Actualment nose si hi ha gaire parcs que tinguin aquesta figura. Sé que al parc de Viladecavalls hi havia tingut, nose actualment.

Jo preguntaria al cap del parc més proper i alla egur que informaran.

Ànims i sort!

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 4 setmanes #60897

• milaks
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 39
Actualment la figura de bomber juvenil ja no existeix. Jurídicament en el reglament de bombers voluntaris si existeix pero El departament no fa nomenaments de bombers juvenils des de fa molts anys i actualment no hi ha cap parc a catalunya amb bombers juvenils. Esta tot parat i no sembla que es reactivi pel moment.
Per l’edat que té, jo recomanaría que prepari les oposicions i emcari els estudis a les oposicions tant la oposició de bomber voluntari com a professional.
Salut

Bombers voluntaris juvenils fa 8 mesos 3 setmanes #60909

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 54
Jo et diria que si te 16 anys estudii batxillerat i si pot que es tregui una carrera d'algo que li agradi i que alhora li pugui servir per les oposicions. Arribar a ser bomber no és fàcil i sempre està bé tenir un plan B. Que entreni fort i vagi estalviant ja que la oposició es cara entre formació, entrenaments, carnets,... Que estigui atent a les properes oposicions de voluntaris i tant aviat com pugui ser admes que s'hi presenti. I el que crec que si que pot fer, és apuntar-se a les ADFs q tot i q alguns no els agradin, si respecten les seves limitacions fan molta feina i pot ser un bon primer contacte amb el mon bomberil.
Molts ànims al jove futur bomber!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons

Back to top